Reklamácie

 Reklamačný poriadok

 

K reklamáciám pristupujeme zodpovedne a zaväzujeme sa ich vybaviť v čo najkratšom možnom čase k spokojnosti našich zákazníkov. Presné znenie reklamačného poriadku, platného na území Slovenskej republiky, nájdete na našej webovej stránke v sekcii Všeobecné obchodné podmienky.

Postup pri reklamácii:

1. Vyplnenie reklamačného formulára

Reklamačný formulár je dostupný na našej webovej stránke v sekcii Formuláre.

2. Zaslanie reklamovaného tovaru:

Vypísaný formulár spolu s tovarom určeným na reklamáciu odošlite na adresu:

Elis móda s. r. o., Jabloňová 393/41, 010 04 Žilina,Slovensko

Upozornenie: Tovar neposielajte na adresu sídla spoločnosti.

3. Podmienky reklamácie:

Reklamovaný tovar musí byť riadne vyčistený a zaslaný v bezpečnom balení.

Reklamácie sa vzťahujú len na výrobné vady alebo poškodenia, ktoré nevznikli nesprávnym používaním či bežným opotrebením.

O výsledku reklamácie vás budeme informovať v zákonnej lehote 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru.

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať:

E-mail: elismodaelis@gmail.com

Telefón: +421 908 263 911

Formulár na vytlačenie:

 reklamačný formulár