Reklamácie
Reklamačný poriadok
K reklamáciám pristupujeme zodpovedne a zaväzujeme sa ich vybaviť v čo najkratšom možnom čase k spokojnosti našich zákazníkov. Presné znenie reklamačného poriadku, platného na území Slovenskej republiky, nájdete na našej webovej stránke v sekcii Všeobecné obchodné podmienky.
Postup pri reklamácii:
1. Vyplnenie reklamačného formulára
Reklamačný formulár je dostupný na našej webovej stránke v sekcii Formuláre.
2. Zaslanie reklamovaného tovaru:
Vypísaný formulár spolu s tovarom určeným na reklamáciu odošlite na adresu:
Elis móda s. r. o., Jabloňová 393/41, 010 04 Žilina,Slovensko
Upozornenie: Tovar neposielajte na adresu sídla spoločnosti.
3. Podmienky reklamácie:
Reklamovaný tovar musí byť riadne vyčistený a zaslaný v bezpečnom balení.
Reklamácie sa vzťahujú len na výrobné vady alebo poškodenia, ktoré nevznikli nesprávnym používaním či bežným opotrebením.
O výsledku reklamácie vás budeme informovať v zákonnej lehote 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať:
E-mail: elismodaelis@gmail.com
Telefón: +421 908 263 911
Formulár na vytlačenie: